Aktivt forum søges

Tendenser, formodninger, konspirationsteorier og phpBB off topic
Besvar
Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Aktivt forum søges

Indlæg af DoYouSpeakWak » 25. okt 2012 15:42

Hejsa Alle sammen

Jeg er igang med at lave en lile hosting ordning. Den ordinære hosting type er allerede sat og og er testet igennem et års tid. Men derudover vil jeg tilbyde en mere omfattende løsning til dem som kræver øget hastighed og kontrol over ens hosting miljø. Det sker via en vps. altså en virtuel server. Den ordinære hosting har 50-100 kontoer per ip. Vps løsningen har kun 1 kunde per server.

Derfor leder jeg nu efter en ejer at et aktivt forum med 5-25 daglige besøgende medlemmer (Tæller ikke gæster der ikke logger ind) til at blive flyttet og hostet på en af mine vps i 6 md GRATIS. Du skal ikke løfte en finger og der er en data garanti. Dvs. at jeg tager backup før flytningen og hver uge og flytter jer også gratis væk efter de 6 md hvis i ikke ønsker at blive.

Begrænsninger ? Siden det er gratis er der nogle få begrænsninger. Du får kun 1 email. Den email som sender emails ud til dine brugere. Flere kan tilkøbes. Og så er der "kun" 15gb plads. (phpBB3 fylder ca. 10mb) resten er til vedhæftede filer.

Lyder det som noget for dig/jer så kan i sende mig en pm.

Mvh Mikkel
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

Besvar