phpBB 3.1.0 Ascreaus frigivet

Besvar
Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

phpBB 3.1.0 Ascreaus frigivet

Indlæg af jask » 28. okt 2014 18:02

Efter mere end seks års udvikling af phpBB 3.1.0 frigives den endelige version netop nu.

Frigivelsen har været planlagt den seneste uges tid og der har været nedtælling i gang med highlights af de vigtige forbedringer.
timeleft.jpg
Læs overskrifterne her: https://www.phpbb.com/about/launch/.

Vi markerer begivenheden ved at flytte boardet fra olympusdkteam.dk til det mere mundrette domæne phpbb3.dk. Flytningen blev foretaget den forgangne weekend.

Den tilhørende danske oversættelse er løbende blevet tilpasset under hele udviklingsperioden. Sprogpakken er valideret og godkendt, den er tilgængelig på: https://www.phpbb.com/languages/

Sprogpakken er helt anderledes end 3.0.x-pakken. Vi har naturligvis forsøgt at holde os til konteksten i 3.0.x. Den indeholder imidlertid et utal af nye sprognøgler. Da testholdet har været meget lille, vil der uvilkårligt blive fundet tastefejl og sprogforbistringer, som har vi har overset. Dem håber vi naturligvis at få op til overfladen, og blive gjort opmærksom på, nu der kommer flere øjne på :)

God fornøjelse med den nye phpBB 3.1.0 Ascreaus

rix
Kontakt:

Re: phpBB 3.1.0 Ascreaus frigivet

Indlæg af rix » 29. okt 2014 08:24

Hej har nu været inde i min Admin og kan se at 3.0.12 står fuld opdateret er der meldning om hvornår dette bliver rettet?

Brugeravatar
DoYouSpeakWak
Support Team Medlem
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: phpBB 3.1.0 Ascreaus frigivet

Indlæg af DoYouSpeakWak » 29. okt 2014 09:28

rix skrev:Hej har nu været inde i min Admin og kan se at 3.0.12 står fuld opdateret er der meldning om hvornår dette bliver rettet?
Det bliver ikke rettet. phpBB 3.0.12 vil stadig være understøttet, kun når 3.0.13 udkommer vil du kunne se i acp at du har brug for at opdatere.
Har du brug for expert hjælp til opsætning eller konfigurering af dit forum så kan jeg fanges på pm. - phpBB hosting

Besvar