Redigér vs Rediger

Finder du fejl i sprogpakken eller har forslag til bedre formuleringer i oversættelsen, modtager vi gerne disse i dette forum. På forhånd tak for interessen :)
Besvar
ljorg

Redigér vs Rediger

Indlæg af ljorg » 10. maj 2015 11:45

Hejsa,

Jeg er lidt ked af de accenter, der er kommet på f.eks. "Redigér". Det hedder altså bare "Rediger", ligesom det bare hedder "Annuller". Der er ikke nogen grund til at fremhæve udtalen med en accent, da ordene kun kan udtales på en måde.

Lars

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Redigér vs Rediger

Indlæg af jask » 10. maj 2015 20:57

Hej Lars

Jeg er helt enig, og mente også at vi havde fået fjernet accenten alle steder. I hvilket skærmbillede ser du den og hvilken version af phpBB anvender du :?:

ljorg

Indlæg af ljorg » 12. maj 2015 06:20

Den er på alle forumindlæg jeg ser (er admin). Jeg kører med 3.0.14

Brugeravatar
jask
Hjemmeside Team Leder
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af jask » 12. maj 2015 08:26

Hvis det er grafikfilen/knappen vi taler om, lyder det som om du er kommet til at uploade de danske grafikfiler fra en af de tidligere sprogpakker?

Hvis det er tilfældet kan du rette op ved at bruge denne seneste, som er fuld opdateret til 3.0.14

ljorg

Indlæg af ljorg » 14. maj 2015 12:03

jask skrev:Hvis det er grafikfilen/knappen vi taler om, lyder det som om du er kommet til at uploade de danske grafikfiler fra en af de tidligere sprogpakker?
Muligvis. Men jeg hentede lige pakken fra dit link, lagde filerne ind de relevante steder og slettede phpBBs cache (det er vel nok?). Men jeg ser stadig "redigér" på knapperne i formtrådene.

Jeg kører med et tema ved navn "art_ultra", hvis det har nogen betydning.

Besvar